انیمشن سازی سه بعدی(پیشرفته )

خلق دنیای جدید در انیمیشن به وسیله نرم افزار 3D MAX

معرفی دوره

به نام خدای خالق هنر

 

 

خلق کردن، جان بخشیدن و حرکت دادن همیشه بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده است. اینکه انسان بتواند موجودی را خلق کند و به حرکت درآورد و یا محیطی را شبیه سازی و خلق کند، از قدرت آفرینش و خلاقیت او نشات می گیرد و  هستند کسانی  که از کودکی این رویا را دنبال می کردند.

 

انیمیشن سازی دروازه خلق رویاها

در انیمیشن سازی ، این رویای بشر به گونه ای محقق می شود و با استفاده از این هنر تصویری می توانیم موجود مورد تخیل خود را به تصویر بکشیم و آن را به زبان آوریم و حرکت دهیم و جان بخشی کنیم. می توانیم محیط های گوناگون طبیعی و غیر طبیعی را شبیه سازی کنیم. با استفاده از انیمیشن می شود جلوه های بصری گوناگون ، مانند آتش، بخار، دود و ... را شبیه سازی کرد. ما در این دوره ها از آموزش انیمیشن قصد داریم که با استفاده از نرم افزارهای مختلف، در محیط دو بعدی  این رویای کودکانه را محقق کنیم.

 

انیمیشن چیست؟

انیمیشن، “هنر زندگی بخشیدن به اشیاء بی‌جان، نقاشی‌ها و مدل‌های سه بعدی” است

که با جابجایی سریع تصاویر پشت سر هم، توهم این حرکت و جان‌بخشی در مخاطب

ایجاد می‌گردد.

 

 

 

 

چرا تری دی مکس در مدل سازی بهترین گزینه است؟

شاید برجسته ترین بخش کاربرد نرم افزار تری دی مکس در مدل سازی را بتوان در طراحی صنعتی جست و جو کرد. جایی که باید شکل ها، منحنی ها، فراز و فرود ها و حتی کوچک ترین جزئیات ساخت یک محصول در مدل ایجاد شده توسط نرم افزار مشاهده شود. شاید به همین دلیل هم تری دی مکس محبوب ترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی در حوزه های تخصصی مختلف است. البته نه تنها طراحی صنعتی، بلکه سایر تخصص و حرفه هایی که هر یک به نوعی به مدل سازی سه بعدی نیاز دارند از قابلیت های تری دی مکس در این خصوص استفاده می کنند. این نرم افزار قابلیت ها و ابزار های گسترده ای دارد. اما در عین گستردگی قابلیت ها، کارایی آن بسیار ساده است و کاربران به راحتی می توانند از دسترسی های مختلف نرم افزار برای مدل سازی استفاده کنند.

 

این دوره چه سر فصل هایی دارد؟

  1.  متحرک سازی با نماهای کلیدی
  2. متحرک سازی با فرامین ویرایشی
  3. آشنایی با Graph Editors
  4. متحرک سازی زیر مجوعه های جسم
  5. Wire Parameters
  6. آشنایی با کنترل های حرکتی

 

مدرس این دوره چه کسی است؟

محمد علی امیری متولد ۱۳۶۰  
دارای مدرک کارشناسی انیمیشن 
 ۱۴ سال سابقه  فعالیت تصویر برداری و تدوین و انیمیشن در محیط های خبری و رسانه ای و هنری.... 

تدریس دوره های مختلف حضوری در آموزشگاه های مختلف تهران و همچنین چند دوره تدریس برخط و غیر حضوری در مجموعه آموزشی فرادرس

نرم افزارهای مورد استفاده :  در حوزه فضای کاری انیمیشن سه بعدی.... . .

3ds max-blender - maya zbrush

نرم افزارهای مورد استفاده :  در حوزه فضای کاری انیمیشن سه بعدی.... . .

After Effect

 

آیا این دوره مدرک هم دارد؟

بله این دوره مدرک هم دارد، بعد از پایان آموزش و دیدن تمام دروس به شماره آموزش 09194123342 تماس بگیرید. بعد از هماهنگی با استاد پروژه ای دریافت میکنید و بعد از تحویل پروژه و تایید استاد برای شما مدرک صادر می شود.

 

 

هزینه این آموزش چقدر است ؟

وقتی نام سرمایه‌گذاری می‌آید، همه به فکر طلا، سکه، مسکن، بورس و یا ارز دیجیتال می‌افتند. این‌ها سرمایه‌گذاری‌های ارزشمندی هستند، اما تا به حال به سرمایه‌گذاری‌های نامحسوس فکر کرده‌اید؟ آموزش یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌هاست. هر آموزشی نه تنها برای خودمان مفید است بلکه می‌تواند برای نسل‌های آینده هم کاربرد داشته باشد. اگر خودتان به فردی هدفمند تبدیل شوید، نتایج آن را در دراز مدت خواهید دید، وضع زندگی‌تان بهتر خواهد شد، پول و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد و احساس ارزشمندی، وجودتان را فرامی‌گیرد.

✅این دوره با کیفیت با مبلغ بسیار خوب 780،000 هزار تومان برای شما آماده شده است.

 

ضمانت برگشت وجه

یکی از اصول همیشگی موسسه آموزشی تصنیف رسانه احترام بسیار به مخاطبین ماست. در راستای همین اصل تمامی دوره های مدرسه تصنیف دارای ضمانت برگشت وجه می باشد و  هر زمان که شما عزیزان از یک دوره راضی نبودید می توانید به کارشناسان ما اطلاع رسانی کنید تا مبلغ به صورت کامل به شما عزیزان عودت داده شود.

 

 

 

سرفصل های دوره

سوال های پرتکرار

  • این دوره برای چه کسانی مفید است؟

    هنرجویانی  که علاقمند  به کار حرفه ای در انیمیشن هستند و قصد دارند این هنر را بصورت جدی و به عنوان یک شغل در نظر بگیرند، افرادی هم هستند که علاقمند به انیمیشن در فضای آماتوری و به عنوان یک علاقه آموزش ببینند. این دوره ها طوری طراحی شده اند که برای هر دو گروه مناسب می باشد.

  • چه جوری می تونم با خیال راحت این دوره رو ثبت نام کنم ؟

    این دوره مخصوص از موسسه تصنیف با تضمین برگشت وجه می باشد و اگر شما بعد از خرید و مشاهده چندین قسمت اول از دوره راضی نبودید با شماره پشتیبانی آموزش  09194123342 تماس بگیرید تا هماهنگی های برگشت وجه با شما انجام شود.

  • آیا این دوره مدرک معتبر هم دارد؟

    بعد از مشاهده دوره به پشیبانی آموزش 09194123342 پیام داده تا با هماهنگی اساتید برای شما پروژه ای تعریف شود بعد از اجرای پروژه مدرک معتبر برای شما صادر می شود.

  • آیا این دوره کیفیت خوبی دارد؟

    این دوره در استدیو و با بالاترین کیفیت ضبط و تدوین شده است. هر قسمت به صورت مختصر و جداگونه ضبط شده است تا شما بتوانید با بهترین حالت آموزش ببینید


  • سرفصل 1 : فصل اول- متحرک سازی با نماهای کلیدی
    درس 1 - 1 : مقدمه تعریف متحرک سازی
    01:22
    درس 2 - 1 : آشنایی با پنجره Time Config
    07:15
    درس 3 - 1 : آشنایی با Set Key
    05:12
    درس 4 - 1 : آشنایی با Auto Key
    06:24
    درس 5 - 1 : حرکات ترکیبی
    15:46
    درس 6 - 1 : تمرین حرکت توپ
    10:50
    درس 7 - 1 : تمرین افتادن توپ از پله
    06:45
  • سرفصل 2 : فصل دوم- متحرک سازی با فرامین ویرایشی
    درس 1 - 2 : تمرین عملی تغییر رنگ اجسام
    07:47
    درس 2 - 2 : تمرین عملی رد شدن توپ از لوله
    14:49
    درس 3 - 2 : تمرین افتادن قطره آب و ایجاد موج
    14:31
    درس 4 - 2 : تمرین لینک کردن اجسام
    08:27
    درس 5 - 2 : تمرین بال زدن پروانه
    09:26
  • سرفصل 3 : فصل سوم-آشنایی با Graph Editors
    درس 1 - 3 : معرفی Dope Sheet
    08:07
    درس 2 - 3 : آشنایی با Curve Editors
    18:13
    درس 3 - 3 : آشنایی با چرخه های حرکتی (بخش اول)
    06:14
    درس 4 - 3 : آشنایی با چرخه های حرکتی (بخش دوم)
    10:59
    درس 5 - 3 : آشنایی با حرکات ادامه دار
    04:55
    درس 6 - 3 : مخفی کردن و آشکار کردن جسم
    15:21
  • سرفصل 4 : فصل چهارم-متحرک سازی زیر مجوعه های جسم
    درس 1 - 4 : متحرک سازی Vertex
    12:19
    درس 2 - 4 : متحرک سازی Vertex (برای اجسام دو بعدی)
    14:45
  • سرفصل 5 : فصل پنجم- Wire Parameters
    درس 1 - 5 : ارتباط چند جسم متحرک
    16:50
  • سرفصل 6 : فصل ششم- آشنایی با کنترل های حرکتی
    درس 1 - 6 : حرکت جسم در مسیر
    09:03
    درس 2 - 6 : نوشتن متن با قلم
    25:58
    درس 3 - 6 : آشنایی با Noise Position
    19:41
    درس 4 - 6 : آشنایی با Audio Controler
    10:53
    درس 5 - 6 : آشنایی با Attachment
    09:14
    درس 6 - 6 : آشنایی با Look Constraint
    10:12
    درس 7 - 6 : آشنایی با Link Constraint
    16:14
    درس 8 - 6 : ترکیب و استفاده همزمان از کنترل های حرکتی
    05:20
    درس 9 - 6 : آشنایی با عبارت نویسی
    16:48

افزودن دیدگاه

برای ثبت دیدگاه خود، لازم است در سایت عضو شده یا وارد حساب کاربری خود شوید.