انیمیشن سازی سه بعدی(مقدماتی)

آموزش شروع ساخت انیمیشن در نرم افزار 3ds Max از کار با نرم افزار تا متحرک سازی اشیا

معرفی دوره

به نام خالق بی همتا

 

خلق کردن، جان بخشیدن و حرکت دادن همیشه بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده است. اینکه انسان بتواند موجودی را خلق کند و به حرکت درآورد و یا محیطی را شبیه سازی و خلق کند، از قدرت آفرینش و خلاقیت او نشات می گیرد و  هستند کسانی  که از کودکی این رویا را دنبال می کردند.

 

انیمیشن سازی دروازه خلق رویاها

در انیمیشن سازی ، این رویای بشر به گونه ای محقق می شود و با استفاده از این هنر تصویری می توانیم موجود مورد تخیل خود را به تصویر بکشیم و آن را به زبان آوریم و حرکت دهیم و جان بخشی کنیم. می توانیم محیط های گوناگون طبیعی و غیر طبیعی را شبیه سازی کنیم. با استفاده از انیمیشن می شود جلوه های بصری گوناگون ، مانند آتش، بخار، دود و ... را شبیه سازی کرد. ما در این دوره ها از آموزش انیمیشن قصد داریم که با استفاده از نرم افزارهای مختلف، در محیط دو بعدی  این رویای کودکانه را محقق کنیم.

 

انیمیشن چیست؟

انیمیشن، “هنر زندگی بخشیدن به اشیاء بی‌جان، نقاشی‌ها و مدل‌های سه بعدی” است که با جابجایی سریع تصاویر پشت سر هم، توهم این حرکت و جان‌بخشی در مخاطب ایجاد می‌گردد.

 

 

چرا تری دی مکس در مدل سازی بهترین گزینه است؟

شاید برجسته ترین بخش کاربرد نرم افزار تری دی مکس در مدل سازی را بتوان در طراحی صنعتی جست و جو کرد. جایی که باید شکل ها، منحنی ها، فراز و فرود ها و حتی کوچک ترین جزئیات ساخت یک محصول در مدل ایجاد شده توسط نرم افزار مشاهده شود. شاید به همین دلیل هم تری دی مکس محبوب ترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی در حوزه های تخصصی مختلف است. البته نه تنها طراحی صنعتی، بلکه سایر تخصص و حرفه هایی که هر یک به نوعی به مدل سازی سه بعدی نیاز دارند از قابلیت های تری دی مکس در این خصوص استفاده می کنند. این نرم افزار قابلیت ها و ابزار های گسترده ای دارد. اما در عین گستردگی قابلیت ها، کارایی آن بسیار ساده است و کاربران به راحتی می توانند از دسترسی های مختلف نرم افزار برای مدل سازی استفاده کنند.

 

 

این دوره مقدماتی چه سر فصل هایی دارد؟

  1. آشنایی با فضای نرم افزار
    آغاز ساخت اشیاء سه بعدی
  2. ویرایش اجسام سه بعدی
  3. کپی کردن اجسام
  4. اشکال دو بعدی 
  5. ویرایش اشکال دو بعدی 
  6. تبدیل اشکال دو بعدی به سه بعدی
  7. آشنایی با اشکال ترکیبی 
  8. آشنایی با اشکال ترسیمی برای بنا
  9. فرمان Edit poly 

 

مدرس این دوره چه کسی است؟

محمد علی امیری
متولد ۱۳۶۰  دارای مدرک کارشناسی انیمیشن 
 ۱۴ سال سابقه  فعالیت تصویر برداری و تدوین و انیمیشن در محیط های خبری و رسانه ای و هنری....

تدریس دوره های مختلف حضوری در آموزشگاه های مختلف تهران و همچنین چند دوره تدریس برخط و غیر حضوری در مجموعه آموزشی فرادرس

نرم افزارهای مورد استفاده :  در حوزه فضای کاری انیمیشن سه بعدی.... . .

3ds max-blender - maya zbrush

نرم افزارهای مورد استفاده :  در حوزه فضای کاری انیمیشن سه بعدی.... . .

After Effect

 

آیا این دوره مدرک هم دارد؟

بله این دوره مدرک هم دارد، بعد از پایان آموزش و دیدن تمام دروس به شماره آموزش 09194123342 تماس بگیرید. بعد از هماهنگی با استاد پروژه ای دریافت میکنید و بعد از تحویل پروژه و تایید استاد برای شما مدرک صادر می شود.

 

 

 

هزینه این آموزش چقدر است ؟

وقتی نام سرمایه‌گذاری می‌آید، همه به فکر طلا، سکه، مسکن، بورس و یا ارز دیجیتال می‌افتند. این‌ها سرمایه‌گذاری‌های ارزشمندی هستند، اما تا به حال به سرمایه‌گذاری‌های نامحسوس فکر کرده‌اید؟ آموزش یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌هاست. هر آموزشی نه تنها برای خودمان مفید است بلکه می‌تواند برای نسل‌های آینده هم کاربرد داشته باشد. اگر خودتان به فردی هدفمند تبدیل شوید، نتایج آن را در دراز مدت خواهید دید، وضع زندگی‌تان بهتر خواهد شد، پول و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد و احساس ارزشمندی، وجودتان را فرامی‌گیرد.

✅این دوره با کیفیت با مبلغ بسیار خوب 670،000 هزار تومان برای شما آماده شده است.

 

ضمانت برگشت وجه

یکی از اصول همیشگی موسسه آموزشی تصنیف رسانه احترام بسیار به مخاطبین ماست. در راستای همین اصل تمامی دوره های مدرسه تصنیف دارای ضمانت برگشت وجه می باشد و  هر زمان که شما عزیزان از یک دوره راضی نبودید می توانید به کارشناسان ما اطلاع رسانی کنید تا مبلغ به صورت کامل به شما عزیزان عودت داده شود.

سرفصل های دوره

  • سرفصل 1 : فصل اول - آشنایی با فضای نرم افزار
    درس 1 - 1 : آشنایی با فضای نرم افزار
    درس 2 - 1 : آشنایی کلی با رابط کاربری
    درس 3 - 1 : آشنایی با ابزار کنترل اشیاء
    درس 4 - 1 : آشنایی با ابزار کنترل نماها
  • سرفصل 2 : فصل دوم - آغاز ساخت اشیاء سه بعدی
    درس 1 - 2 : آشنایی با اشیاء ابتدایی
    درس 2 - 2 : آشنای با اشیاء گسترده
  • سرفصل 3 : فصل سوم - ویرایش اجسام سه بعدی
    درس 1 - 3 : معرفی لیست ویرایشگرها
    درس 2 - 3 : فرمان ویرایش bend (خم کردن)
    درس 3 - 3 : فرمان ویرایش twist (پیچ دادن)
    درس 4 - 3 : فرمان ویرایش Slice (برش زدن)
    درس 5 - 3 : فرمان taper (مخروطی کردن)
    02:34
    درس 6 - 3 : فرمان sehenify (کروی کردن)
    02:28
    درس 7 - 3 : فرمان cop holes (پوشاندن حفره ها)
    02:03
    درس 8 - 3 : فرمان shell (ایجاد پوسته)
    01:53
    درس 9 - 3 : فرمان wave (ایجاد موج خطی)
    03:37
    درس 10 - 3 : فرمان Ripple (ایجاد موج سطحی)
    03:25
    درس 11 - 3 : فرمان Noise (ایجاد آشفتگی)
    06:10
    درس 12 - 3 : فرمان Stretch (کشیدگی و فشردگی)
    04:18
    درس 13 - 3 : فرمان FFD (ویرایش آزاد اشکال)
    01:23
  • سرفصل 4 : فصل چهارم - کپی کردن اجسام
    درس 1 - 4 : استفاده از کلید میانبر SHift
    05:13
    درس 2 - 4 : آشنایی با محور مختصات اجسام
    04:18
    درس 3 - 4 : کپی کردن با ابزار Array
    12:34
  • سرفصل 5 : فصل پنجم - اشکال دو بعدی
    درس 1 - 5 : Line (خط)
    12:37
    درس 2 - 5 : Circle (دایره)
    03:45
    درس 3 - 5 : Arc (کمان)
    03:31
    درس 4 - 5 : N-Gon (چند ضلعی)
    01:48
    درس 5 - 5 : Text (متن)
    01:04
    درس 6 - 5 : Egg (تخم مرغ)
    01:09
    درس 7 - 5 : Rectangle (مستطیل)
    01:35
    درس 8 - 5 : Ellipse (بیضی)
    01:02
    درس 9 - 5 : Donuts (دونات)
    01:14
    درس 10 - 5 : Star (ستاره)
    02:20
    درس 11 - 5 : Helix (مارپیچ)
    01:56
    درس 12 - 5 : Free Hand (اشکال دستی)
    02:59
    درس 13 - 5 : Section (مقطع)
    01:23
  • سرفصل 6 : فصل ششم - ویرایش اشکال دو بعدی
    درس 1 - 6 : Vertex (گوشه)
    15:48
    درس 2 - 6 : Segment (ضلع)
    04:51
    درس 3 - 6 : Spline (شکل دو بعدی)
    15:28
    درس 4 - 6 : Soft Selection (انتخاب نرم)
    04:33
  • سرفصل 7 : فصل هفتم - تبدیل اشکال دو بعدی به سه بعدی
    درس 1 - 7 : فرمان Extrude (از قالب درآوردن)
    02:35
    درس 2 - 7 : فرمان Bevel (مورب کردن)
    03:57
    درس 3 - 7 : فرمان Lathe (دوران)
    03:16
    درس 4 - 7 : تمرین: ساخت مهره شطرنج (سرباز)
    09:04
    درس 5 - 7 : تمرین: ساخت فلاپی دیسک
    17:23
  • سرفصل 8 : فصل هشتم - آشنایی با اشکال ترکیبی
    درس 1 - 8 : فرمان Loft - بخش اول
    07:49
    درس 2 - 8 : فرمان Loft - بخش دوم
    06:47
    درس 3 - 8 : فرمان Loft - بخش سوم
    02:57
    درس 4 - 8 : فرمان Boolean
    04:50
    درس 5 - 8 : تمرین: ساخت پیچ گوشتی دوسو
    18:07
    درس 6 - 8 : تمرین: ساخت مهره شطرنج (فیل)
    09:48
    درس 7 - 8 : تمرین: ساخت مهره شطرنج (رخ)
    07:50
  • سرفصل 9 : فصل نهم - آشنایی با اشکال ترسیمی برای بنا
    درس 1 - 9 : ایجاد انواع در
    04:21
    درس 2 - 9 : ایجاد انواع پنجره
    03:44
    درس 3 - 9 : ایجاد انواع پله
    03:21
  • سرفصل 10 : فصل دهم - آشنایی با Edit Poly
    درس 1 - 10 : آشنایی با Vertex
    13:38
    درس 2 - 10 : آشنایی با Edge
    13:06
    درس 3 - 10 : آشنایی با polygon
    09:05
    درس 4 - 10 : آشنایی با Border
    06:38
    درس 5 - 10 : آشنایی با Element
    06:42
    درس 6 - 10 : تمرین: ساخت استکان پافیلی
    13:41
    درس 7 - 10 : تمرین: ساخت ماشین اسباب بازی
    32:12

افزودن دیدگاه

برای ثبت دیدگاه خود، لازم است در سایت عضو شده یا وارد حساب کاربری خود شوید.

61 فیلم
هزینه دوره :
6,800,000