دوره کنشگری "رسانه پلاس"

شماهم دوست دارید که در جامعه از طریق رسانه تاثیر گذار باشید؟ آموزش توئیتر، اینستاگرام، تدوین، گرافیک، سناریو نویسی و پژوهشگری

معرفی دوره

به نام خدای جمع ها 

 

شماهم دوست دارید که در جامعه تاثیر گذار باشید؟

تاثیر گذاری اجتماعی در صورتی امکان پذیر است که شما بتوانید به صورت تشکیلاتی و جمعی درباره موضوعات مختلف جامعه فعالیت کنید. موسسه تصنیف رسانه برای شمایی که علاقه مند هستید کار رسانه ای اثر گذار رو تجربه کنید، تکنیک ها و مهارت های لازم را آموزش می دهد تا بتوانید در کنار یادگیری مهارت های نرم افزاری  و تشکیلاتی، تجربه کار تیمی و اثر گذاری رو هم کسب کنید.


دوره رسانه پلاس چه مهارت هایی رو یاد می گیریم؟

✔️سناریو نویسی  

✔️آموزش توئیتر(ایکس)  

✔️اینستاگرام  

✔️تدوین

✔️گرافیک

✔️پژوهشگری در رسانه

 

 

سناریو نویسی 

اولین و مهمترین نیاز برای تولید یک محتوای خوب ، سناریو نویسی است.

اگر برای تولید یک محتوا سناریو مطلوبی نداشته باشیـم، کار خـوبی از  آب

در نمیاد و معمـولا مخاطبــین با اون همـراه نمیشن.پـس یادگــیری مهــارت

سناریو نویسی برای تولیـــــد محــــتوا بسیار اهمیــت داره، توی این درس ما

سناریونویسی برای چهار قالب رایج رسانه رو یاد می گیریم وخلاقانه

نوشتن رو با هم تمرین می کنیم.

 

 

 

 

 

 

آموزش توئیتر(ایکس)

یکی از این ابزار ها مهم در کنـشگری فضــای مجازی شبـکه اجتماعی توئیـتر

است. توییتر یکی از محبوبترین ها و از برترین شبکه‌های اجتماعی است که

به اولین شبکه‌ اجتماعی انتــشار اخبار در دنیا تبدیل شده است.  توییتر یک

پلتفرم محتوامحور است که به رسانه ی مادر مشهور است. ما در این  بخش

 باهم با تکنیک های و ترفند های توئیتر آشنا می شیم.

 

 

 

 

اینستاگرام

اینســـتاگرام یکی از محـــبوب ترین و پرمخاطــــب تریــــن شبـــــکه اجتماعی

در دنیا، که تنوع مخاطــــب بالایی دارد و با حضور در این شبکه اجتماعی

می تـوانید با طیــف مختلفی از مخاطبین در سنین و سلیقه های مختلف

در ارتباط و تعامل باشـید. اگر شما هم دوست دارید در جامعه تاثیرگذار

باشید و در این شــــبکه اجتماعی فعالیـت کنید، ما در این دوره به شـــما

مطالب مربوط به برندینگ در  اینستاگرام را  باهم یاد می گیریم.

 

 

 

تدوین

 

امروزه  قالب ویدئو در رسانه ها یکی از جذابیت های مهم برای مخاطب

محسوب می شود. نرم‌افزار ادوبی پریمیر  از محبـــوب‌ترین نرم‌افزارهای

ویرایـــــش ویـــدئو و محصول کمپانی بزرگ ادوب است. ما در ایـــن دوره 

با نرم افزار پریــمیر آشـــنا میشیم و یاد می گیــــریم که چگونه تولیـدات

رسانه ای با این نرم افزار بسازیم .

 

 

 

 

گرافیک 

یکی از سریع‌ ترین راه‌های ورود به هنـــر‌ های دیــجیتال و خلـــق محتوای جدید،

 یادگیـــــری مهارت  ساخــــت یا ویرایش عکس است.  امروزه یکی از مهمتریـــن  و

 کاربردی ترین  ویرایشگر های متنی، نرم افزار ادوب فتوشاپ به حساب می آید.

 در دوره  اصول کار با نرم افزار فتوشاپ  آموزش داده می شود.

 

 

 

 

 

 

پژوهشگری در رسانه

 

مهمترین مسئله در کاربردی ســـازی فعالیت های پژوهشی، درک صحیـــح رسانه

و تقویـت جنــبه های پــژوهشی برای یک تعامل سازنده و اثر گذار است. در ایـــن

بخش ما پژوهشگری ، مخاطب شناسی، نحوه جستجو صحیح رو یاد می گیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

سرفصل های دوره

  • سرفصل 1 : سناریو نویسی 
    درس 1 - 1 : جلسه اول - سناریو نویسی در تولید محتوا
    01:52:25
    درس 2 - 1 : جلسه دوم - سوژه و ایده
    02:00:47
    درس 3 - 1 : جلسه سوم - مخاطب شناسی
    01:31:05
    درس 4 - 1 : جلسه چهارم - سناریو برای تولید محتوای گرافیکی
    01:36:17
    درس 5 - 1 : جلسه پنجم- سناریو برای تولید محتوای ویدئویی
    01:15:21
    درس 6 - 1 : جلسه ششم- اهمیت داستان گویی
    01:27:21
    درس 7 - 1 : جلسه هفتم- پاسخ به سوالات و رفع اشکال
    01:14:06
  • سرفصل 2 : شبکه اجتماعی توئیتر(ایکس)
    درس 1 - 2 : جلسه اول - معرفی شبکه اجتماعی توییتر(مدرس:علی میرزایی)
    01:12:38
    درس 2 - 2 : جلسه دوم - الگوریتم توییتر(مدرس: علی میرزایی)
    01:12:38
    درس 3 - 2 : جلسه سوم - مینیمال نویسی در توییتر(مدرس: نفیسه سادات موسوی)
    54:36
    درس 4 - 2 : جلسه چهارم- چگونه در توییتر بنویسیم(مدرس: نفیسه سادات موسوی)
    01:26:39
    درس 5 - 2 : جلسه پنجم - تکنیک ها و ارزش های خبری در توییتر(مدرس: علی میرزایی)
    01:39:01
    درس 6 - 2 : جلسه ششم- کارگاه رفع اشکال کار در توییتر(مدرس: آرزو جلیل زاده)
    01:56:57
  • سرفصل 3 : اینستاگرام
    درس 1 - 3 : جلسه اول- نکات مهم موفقیت در برندینگ در اینستاگرام
    01:18:04
    درس 2 - 3 : جلسه دوم - الگوریتم های اینستاگرام
    01:03:29
    درس 3 - 3 : جلسه سوم- اهمیت تعامل با مخاطب
    01:23:34
    درس 4 - 3 : جلسه چهارم - نحوه بارگزاری محتوا در اینستاگرام
    55:38
    درس 5 - 3 : جلسه پنجم - فعالیت در اینستاگرام
    01:11:04
  • سرفصل 4 : تدوین
    درس 1 - 4 : آموزش پریمیر با یک پروژه
    01:26:04
    درس 2 - 4 : جلسه اول - اجرای پروژه و معرفی نرم افزار پریمیر
    01:17:43
    درس 3 - 4 : جلسه دوم - کار با میز کار در پریمیر
    01:17:49
    درس 4 - 4 : جلسه سوم - ساخت کلیپ
    56:44
    درس 5 - 4 : جلسه چهارم - ساخت یک کلیپ در پریمیر
    01:01:45
    درس 6 - 4 : جلسه پنجم - افکت ها در پریمیر
    01:13:29
    درس 7 - 4 : جلسه ششم - میکس تصاویر و ویدئو
    50:59
  • سرفصل 5 : گرافیک
    درس 1 - 5 : آموزش فتوشاپ با اجرای یک پروژه
    01:23:27
    درس 2 - 5 : جلسه اول - بازکردن پروژه در فتوشاپ و کار با منو ها
    01:27:43
    درس 3 - 5 : جلسه دوم- کنترل ها و وارد عکس عکس
    01:21:22
    درس 4 - 5 : جلسه سوم - معرفی ابزارها
    01:29:50
    درس 5 - 5 : جلسه چهارم- شیپ ها، ساخت اشکال هندسی
    01:18:22
    درس 6 - 5 : جلسه پنجم- طراحی عکس از روی تصویر
    53:08
    درس 7 - 5 : جلسه ششم- ابزار پن، روتوش کردن، براش ها
    01:12:35
  • سرفصل 6 : پژوهشگری در رسانه
    درس 1 - 6 : جلسه اول- اهمیت رسانه (مدرس رضا کریمی)
    01:36:52
    درس 2 - 6 : جلسه دوم- تاثیر رسانه در سبک زندگی مردم(مدرس رضا کریمی)
    01:23:00
    درس 3 - 6 : جلسه سوم- پژوهش در رسانه یعنی چه؟ (مدرس محمد حسین یعقوبی)
    01:03:28
    درس 4 - 6 : جلسه چهارم - اهداف پژوهش و راه حل های رسیدن به آن(مدرس محمد حسین یعقوبی)
    درس 5 - 6 : جلسه چهارم - اهداف پژوهش و راه حل های رسیدن به آن(مدرس محمد حسین یعقوبی)
    01:34:31
    درس 6 - 6 : جلسه پنجم- الگوهای موفق پژوهش رسانه ای (مدرس محمد حسین یعقوبی)
    01:34:17
    درس 7 - 6 : جلسه ششم - اوسینت در پژوهشگری رسانه(مدرس حسین جمشیدی)
    01:14:56

افزودن دیدگاه

برای ثبت دیدگاه خود، لازم است در سایت عضو شده یا وارد حساب کاربری خود شوید.

53 فیلم
هزینه دوره :
4,970,000